lørdag, januar 06, 2007

FIRE SANNHETER OG EN LØGN

Jeg rapper dette meme som ligger rundt på mange blogger nå, med fem ting om meg, hvorav en er løgn...
(og nå, søndag formiddag fant jeg ut at jeg var blitt tagget inne hos Bastet. Var det noen som sa noe om å være treg???)

1. Jeg har en gang blitt spydd ned på T-banen av en person som satt rett vis a vis meg.

2. Jeg var med i Harald Zwarts reklamefilm for melkesjokolade som gikk på TV for et par år siden.

3. Jeg har snakket med Leonard Cohen.

4. Jeg har blitt brukt som levende medisinsk eksempel på forelesning for legestudenter.

5. Jeg har hatt Odd Nordstoga som bordkavaler i bryllup.

Så er det bare å gjette i vei!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Den var litt ugrei, men jeg tipper Odd bare går i bryllup heime hos mor på Mjonøy.

Anonym sa...

Jeg er enig med Habben - tror heller ikke du har hatt Odd til bords.

EarlGrey sa...

Statistisk sett så burde vel løgnen være enten pkt.1 eller pkt.5.. Så da satser jeg på enten Cohen eller Zwart ;o)

Hmmm..dette blir vanskelig - jeg tror nok du kunne ha funnet på å snakke med Cohen, så da satser jeg på Zwart og pkt. 2.

Statistisk sett har jeg ikke en sjanse! :o)

Anonym sa...

3 - utvilsomt

Anonym sa...

Jeg gjør som earlgrey og tipper nr 2.