mandag, oktober 02, 2006

MIN HELT I DAG ER BILMEKANIKEREN

Nå begynner jeg å bli oppdatert på skriveriene her i blogge-sfæren igjen. Har bl.a. lest om Mihoes helter. Jeg er veldig enig i at det er fint å ha noen helter i livet sitt, og at hvem heltene er kan forandre seg etter som tiden går. I dag er mine helter noen kjempehyggelige bilmekanikere på det lokale merkeverkstedet. Skorpionkvinne og problematisk bil troppet opp litt før ti i dag morges. Forklarte på en tydeligvis overbevisende måte at det var viktig å få bilen i orden til avreise over fjellet i retning østlandet tirsdag morgen. Kl 14 ringte de og opplyste om at bil nå var ferdig reparert. Det var coilen som hadde røket (jeg må med skam bekjenne at jeg ikke vet hva coilen gjør, sorry Habben...). Jeg er veldig glad for at jeg kan kjøre oppoverbakker i litt høyere fart enn 50 km/t på hjemturen i morgen. Hurra for bilmekanikere, hva skulle man gjort uten dem!!?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Coilen genererer høyspent strøm til pluggene via en fordeler for å si det enkelt. Jeg har ei cdplate som heter Blood av gruppa This mortal Coil. Den er kjempebra, men det hjelper nok ikke å spille den i bilstereoen, så det beste er nok å kjøpe en ny.

Skorpionkvinnen sa...

Takk Habben, for folkeopplysning overfor en ukyndig dame... ;-)
This mortal coil har jeg faktisk hørt om, ja.