tirsdag, februar 20, 2007

GAMLE HELTER RUSTER IKKE



Under årets Grammy-forestilling opptrådte for første gang på mange år mine gamle helter The Police sammen igjen. Jeg ville gjerne se innslaget med dem, derfor satte jeg meg til foran TV`n lørdag kveld, de skulle ha en lang sending fra Grammy-utdelingen på en kanal jeg ellers aldri ser på, Star-kanalen. Vi kikket på en stund, men det ble bare for mye dill og dall og amerikansk glamour på den røde løperen, så jeg ga opp før heltene mine dukket opp. Siden fant jeg heldigvis opptak fra Grammy-opptredenen her!


Men en person som overraskende dukket opp i sendingen var gode gamle Joan Baez. Hun var utrolig vakker og flott. Så herlig ujålete i forhold til alt glitterfjas rundt henne, og like vel såå stilig. Jeg har ikke hørt noe om eller av henne på mange år, men jeg ble inspirert til å finne fram den ene cd-en av henne som står i hylla mi, denne her, fra 1992. Og jeg hadde helt glemt hvor fin den er, og hvor vakker stemme hun har.


Men tilbake til gutta i The Police, de legger nå i vår/sommer ut på en reunion-turne, det kalles world-tour selv om det foreløpig ser ut til å bare omfatte USA. Jeg har likevel et lite håp om at turnéen utover høsten også vil komme til Europa, da skal jeg prøve å komme meg på konsert.

Ingen kommentarer: