søndag, januar 28, 2007

TREHUNDER OG SVANER I STIM

For noen dager siden leste jeg om fenomenet trehunder i rundkjøringer hos Goodwill. Jeg hadde ikke engang begynt å lete, før det dukket opp en her jeg bor. I formiddag da jeg kjørte til trening så fikk jeg øye på en søt trehund i den ene rundkjøringen. Så det er klart at disse skapningene har ingen problemer overhodet med formeringen. Jeg måtte selvfølgelig kjøre tilbake og ta et bilde av voffsen, vanskelig å få til bra nok (kombinasjon dårlig kamera/ mye trafikk), men den synes da såvidt.





























Et annen rar ting jeg opplevde på min lille søndagsvandring var en kjempeflokk med svaner. Sjelden å se så mange samlet, jeg talte over 20. Noen unger og noen voksne. Vakre er de!


By the way, jeg ønsker meg nytt kamera...

7 kommentarer:

Anonym sa...

Voff-voff! :-D

Anonym sa...

Kan ikke se at de har fått noe hundehus å hvile seg i. Alarmerende!!

Skorpionkvinnen sa...

Enig, Goodwill!

Habben, mener du at jeg burde snekre hundehus til den?

Anonym sa...

Bare innrøm det. Du er i gang med å snekre det klorebrettet til frøkenen :D

Skorpionkvinnen sa...

Ja, jeg var nettopp en tur nedi kjeller`n for å se etter materialer!
Eller kanskje det blir en hund i rundkjøringen nedi gata her...

Anonym sa...

Gleder meg virkelig til å se den hjemmesnekra bikkja. For du tar vel et bilde av den?

Skorpionkvinnen sa...

Sukkerspinn, du kan vel bare komme ned og se på den du vel? ;-)