fredag, mars 03, 2006

KVINNE MED KATT....

Kvinne + blogg + katt = sant for Skorpionkvinnens del også!
Så jeg tar likegodt en katte-post allerede nå - og med bilder til og med...jeg lærer, jeg lærer!!

Min søte pusefrøken heter Gaselle, hun er en riktig yndig og feminin dame
Her er Gaselle i vasken, et yndlingsted for mange katter, den er jo akkurat passe stor å ligge i:


Nylig hadde hun sin første løpetid, da måtte hun være inne siden vi ikke har planer om puse-forøkelse med det første.... (Det er jamen bra at vi menneskedamer ikke byr oss fram på samme måte når vi drømmer om en mann.....eh....hmm...noen kanskje gjør det når jeg tenker etter...)

Til minne om Leo-pus:

Gaselle flyttet inn til oss i august sammen med lillebror Leo. Han var en vannvittig sjarmerende rampegutt av en pusegutt. En mørk novemberkveld skjedde det triste at Leo ble påkjørt og brakk ryggen. Han kunne ikke leve mer...

Vi savner ham ennå!



Ingen kommentarer: