mandag, januar 28, 2008

På kurs

Det er viktig å lære nytt. Jeg vil gjerne lære hele tiden, men så er det jo alltid så mye annet kjekt å holde på med, i tillegg til at man jo skal passe jobben sånn noenlunde. Det å sette seg ned og lære nye ting er ikke så lett å finne tid til.
Fint da, at man en gang i blant blir sendt på kurs for å lære nye ting. I vår er det 23 ting som skal læres bort til mange av oss som jobber i bibliotek. I den forbindelse har jeg opprettet en kursblogg, her. Så nå er jeg den stolte innehaver av TO blogger, ikke dårlig, eller?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Artig med kurs! Jeg var innom din nye blogg (gratulerer!) og så forklaringen på web 2.0 (?) og det har jeg aldri forstått hva er. Men nå skjønte jeg kanskje litt. Hehe.. :)

Blogging kan du i hvert fall mye om! Det blir artig å følge med videre på hva du lærer. Kan jo kanskje plukke opp litt jeg og. :)

Anonym sa...

Med to blogger er du dobbelt så god som alle oss andre med bare én!

Sukkerspinnengelen sa...

Stereoblogging! Det er jenta si, det.

Skorpionkvinnen sa...

Lothiane, Goodwill og Sukkerspinn, takk for hyggelig kommentar, det er litt stillstand her om dagen men snart er jeg i gang igjen :-)