tirsdag, juli 17, 2007

IKKE ROM I HERBERGET

Jeg må skuffe dem som hadde sett fram til reality-blogging fra overnatting på Ikea. Ingenting har jeg hørt fra den kanten, og det betyr at det ikke var rom for datter og meg i Ikea-herberget.
Spesielt lei meg for det er jeg ikke, men det hadde vært et artig eksperiment, og så hadde vi altså fått gratis sengetøy m.m. på kjøpet. Jeg får klare meg med Ikea-sengen jeg sover i hjemme, og heller hoste opp noen hundrelapper om jeg skulle få lyst på nytt sengetøy likevel.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Gjett om jeg ble skuffet! :( Og jeg som sa i bloggen til Iskwew at jeg så frem til dette!


Men det er jo ikke din skyld, så du er tilgitt :D

Spectatia sa...

Åh, så synd at det ikke ble noe av! Men det var en rasende morsom ide! :-) Jeg er også stor tilhenger av sånne "utflukter i virkeligheten" som jeg kaller det når jeg får for meg å gjøre rare ting.

Anonym sa...

Hmmm spørs om vi ikke må til pers med en dramatisering, da.

Skorpionkvinnen sa...

Mia(velkommen innom her!), Spectatia og Iskwew: Ja, med tanke på at det kunne blitt morsom blogging var det synd at det ikke ble noe av. Jeg er nysgjerrig på hva slags folk som får overnatte, og kommer til å følge med på evt presse/mediastunt som Ikea sannsynligvis vil gjøre ut av det hele...

Anonym sa...

Hvis dette er starten på bibelen II, så stopp øyeblikkelig.

Skorpionkvinnen sa...

Bibelen II, morsom idé Habben ;-)

Sukkerspinnengelen sa...

Eh... jeg trudde at du hadde vært innom et herberge som hadde mista skjenkebevillinga.

Skorpionkvinnen sa...

Sukkerspinn, riktignok er jeg glad i både Mojito og Caipirinha, men denne gangen var det ikke den type rom, nei...

Lothiane sa...

Så synd! Det hadde vært morsomt å lese om. :)

Kanskje det dukker opp noe i en annen blogg?

Skorpionkvinnen sa...

Lothiane, vi kan bare håpe! Ikea lager sikkert noe på det, men det spørs hvor morsomt det blir da...