fredag, oktober 06, 2006

....STJERNER LYSER HVITE

Nylig fikk jeg vite at en ungdomsvenn døde brått for noen uker siden. Det er trist, og så rart å tenke på at han er borte. Jeg har dessverre ikke sett eller snakket med ham på mange år.

Kjære J., du var den aller vakreste, den søteste og hyggeligste gutten jeg visste om den gangen. Du så meg, og tok meg på alvor, selv om jeg var en liten naiv jentunge på 15-16 år. Du trøstet meg mange ganger da jeg var trist og lei, du turte å vise at du brydde deg om meg. Jeg har tenkt på deg mange ganger i alle de årene som har gått. Og jeg glemmer deg aldri...

I`ve seen fire and I`ve seen rain
I`ve seen sunny days that I thought would never end
I`ve seen lonely times when I could not find a friend
But I always thought that I`d see you again
(James Taylor)

2 kommentarer:

EarlGrey sa...

Noen stjerner lyser sterkere enn andre. Så også med mennesker.

Trist når noen går bort så alt for tidlig (som jeg regner med er tilfellet her). Jeg er sikker på at han aldri glemte deg heller.

Og minnene lever uansett videre.

Skorpionkvinnen sa...

Takk skal du ha for fine ord, Earl Grey. Ja, det var alt for tidlig...

Gode minner bærer vi alltid med oss!