torsdag, oktober 18, 2007

Wonderful Copenhagen

Jeg skal reise sydover en liten tur igjen. Om ca fire timer setter jeg kursen mot Gardermoen og tidlig (billig) flyreise til København. Weekenden skal tilbringes der. Jeg regner med at det er stor sjangs for rugbrød og sykling, og så skal jeg se denne utstillingen og mest sannsynlig blir det tur til Louisiana. Lørdag blir det konsert på Lille Vega, og ellers håper jeg på kjentmanns-omvisning på Nørrebro, en bydel jeg ikke kjenner fra før.
Gleder meg nå! :-))

5 kommentarer:

Sukkerspinnengelen sa...

God tur til København, du evig reisende Skorpionkvinde!

Spectatia sa...

Og jeg gleder meg til rapporten! Mye intressant du skal gjøre i helgen. :-)

Anonym sa...

Jeg reiser også til Køben i morgen. Skal speide etter deg der. Jeg regner med du har med deg bloggen din... øh?

Lothiane sa...

Håper du får en flott helg!

God tur :)

Skorpionkvinnen sa...

Sukkerspinn, Spectatia, Sonja og Lothiane: Takk for hyggelige kommentarer.
Sonja, var det deg jeg så på Amagertorv sånn mellom fire og fem lørdag ettermiddag? med en diger blogg i hånda? ;-)