mandag, oktober 01, 2007

7 like seg selv - ting

Litt sånn sen, som jeg pleier å være...men altså ikke FOR sen, håper jeg. Den godeste Goodwill har tagget meg og mange andre. Jeg synes jo at sånne memer er litt artige, så her kommer noe av det jeg liker ved meg selv:

1. Jeg liker at jeg er en optimistisk og oftest positiv person.

2. Jeg liker at jeg med årene har blitt mer sikker på meg selv/mindre sjenert.

3. Jeg liker at jeg har utpreget humoristisk sans og liker å tulle, tøyse og få folk til å le.

4. Jeg liker at jeg er glad i å lese, høre musikk og se film.

5. Jeg liker at jeg har klart å få så mange utrolig flotte, søte, snille, morsomme venner.

6. Jeg liker at jeg iblant kan bli innmari sinna, og fort fort blid igjen...

7. Jeg liker at jeg har god hukommelse.

Denne listen fikk meg til å tenke gjennom hva jeg misliker ved meg selv, det kunne bli noen punker der også, men det skal jeg droppe i denne omgang.
Jeg prøver meg på å tagge Spectatia, Jorid, Jill, Sonja og Lothiane.

5 kommentarer:

Lothiane sa...

Dette var fine ting å lese om deg! :) Det er sånne poster man blir glad av.

Takk for tagging! Jeg har fått den fra Tonita også, så nå må jeg se å få gjort noe med det. Da jeg fikk den var jeg så nedfor at jeg ikke klarte å se noe særlig positivt, men nå er ting bedre. :)

Skorpionkvinnen sa...

Ops Lothiane, jeg hadde ikke kikket inne hos Tonita... Men jeg vil gjerne lese om dine 7 ting :-)

Anonym sa...

Finfint, Skorpionkvinnen! Jeg syns det er mye finere å fokusere på det som er bra enn det som er mindre bra, sånn sett tror jeg dette har vært en god øvelse for alle som har gjort den! :-))

Anonym sa...

Done! Dette var moro.

Skorpionkvinnen sa...

Goodwill, takk, og jeg tror du har rett, det er en god øvelse :-)
Sonja, det er flott!