torsdag, august 02, 2007

KLAR FOR FESTIVAL


Camping-utstyr ligger klart i bilen, i morgen etter jobb kjører jeg, sammen med enkelte andre, ned lengst syd-øst i Østfold, til Down on the farm-festivalen. Prøver å rekke fram i tide til å få høre akustisk The Posies kl 16.30. Gleder meg, værmeldinga er faktisk heller ikke så aller verst, teltlivet behøver dermed ikke bli så grusomt som det kan være. Prøvde å finne et bilde på nettet av et lignende mitt fine grønne 70-talls hustelt (tror det er et dansk Trio hustelt), men fant ikke noe. Lover å bringe et vakkert, egenfotografert bilde av teltet i en eventuell festival-rapport.
En riktig god sensommer-helg til dem som måtte kikke innom her :-)

8 kommentarer:

Anonym sa...

God tur!
Hustelt er konge!

Spectatia sa...

God helg, god tur, og framfor alt: godt vær!

Anonym sa...

God tur, ha det gøy!

Anonym sa...

Spennende! Riktig god tur og god fornøyelse! Håper lyden og stemningen er bra!

Skorpionkvinnen sa...

Takk for det, Avil, Spectatia, Goodwill og Tiqui! Nå er jeg hjemme igjen, har hatt det kjempegøy, en liten stemningsrapport kommer sikkert etterhvert. Men nå i dag er jeg veldig veldig trøtt ;-)

Sukkerspinnengelen sa...

Jeg gleder meg til å se fine bilder! Både av musikere og det fabelaktige to rom og kjøkken-teltet. Gleder meg allerede til neste års Down on the Farm :-)) Yiiihaaa!

Minneapolise sa...

Campa mye i mine yngre dager, i en combicamp, også fra 70 tallet, noe man ikke kan unngå å få med seg. Tenk at det finnes så mange nyanser av brun-oransje...

Skorpionkvinnen sa...

Sukkerspinn, bildene av musikerne ble ikke helt topp dessverre...
Men ellers blir det vel "same procedure next year" eller noe sånt :-))
Minneapolise, det er sikkert at 70-tallet frembrakte utrolig mange varianter av gult-brunt. Teltet mitt er grønt utenpå, men soveteltet inni har et herlig storblomstret mønster i gult og brunt.