onsdag, januar 31, 2007

MYSTERTIOUS ME

Inne hos Bastet fant jeg denne testen, og måtte selvfølgelig prøve selv umiddelbart! Egentlig skulle jeg sittet konsentrert med jobbgreier, men blogglesing og tester var litt morsommere akkurat nå...


You Are From Pluto
You are a dark, mysterious soul, full of magic and the secrets of the universe.You can get the scoop on anything, but you keep your own secrets locked in your heart.You love change and you use it to your advantage, whether by choice or chance.You don't like to compromise, to the point of being self-destructive with your stubborness.Live life with love, and your deep powers will open the world to you.
What Planet Are You From?

11 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg er også fra Pluto! Er vi mystiske, eller hva?

Skorpionkvinnen sa...

Mørke og mystiske er vi - motsatte av blonde og blåøyde ;-)

Anonym sa...

Oi, så mystiske dere er da! Jeg er mørk, men kanskje ikke så mystisk. mer dramatisk, kanskje? Fant mange andre morsomme tester også. Funderer på å lansere ukens test på bloggen min fra neste uke av.

Ha en fin kveld!

Skorpionkvinnen sa...

Hehe...Bastet, jeg er jo egentlig ganske blond...men ikke blåøyd, da!!
Ukens test er en morsom idé!

Fin kveld til deg også :-)

Anonym sa...

Jeg er fra Mars, sporty, modig, vill og gal!

Kjente ikke igjen alt sammen, nei...men så er jeg litt blånd også, da!

EarlGrey sa...

Jeg pendler hvileløst mellom Merkur og Neptun..

Og dere Plutomennesker ER ganske mystiske ;o)

Skorpionkvinnen sa...

Goodwill, sporty passer nå vel godt til deg?
Earlgrey, er det ikke flott å være to forskjellige? Ekstra mange egenskaper hos deg, vil jeg tro :-)

EarlGrey sa...

Tja, som god "tvilling" måtte jeg jo jukse litt, og ta testen to ganger ;o)

Pluto ble vel forresten "degradert" fra planet til ordinært (om enn ganske stort) himmellegeme for ikke så lenge siden? Uten at dere blir mindre mystiske av den grunn, selvsagt..

Anonym sa...

Nok en Pluto-væring... Men samtidig blond og blåøyd?!

Skorpionkvinnen sa...

Earlgrey, som tvilling må du selvfølgelig ha to planeter... Det at Pluto er degradert har jeg nok hørt, men fortrengt. Hvilken planet skal vi skorpioner ha nå, liksom??
Alliene, man kan klart være mørk og mystisk selv om man er blond/blåøyd! Og vice versa...
;-)

Sukkerspinnengelen sa...

Jeg tok testen og fikk dette fantastiske svaret. Føler meg så spesiell ;-)

You Are From Uranus

You shine with brilliant creativity, and you're more than a little eccentric.
You love everything unusual and shocking. You're one far-out chick or dude.
Anything unconventional excites you - and you have genius potential.
Just don't let your rebel side get the best of you, or else you'll alienate everyone.
Your original thinking and funky attitude is all you need to be you.