tirsdag, mars 21, 2006

OG SÅ PONDUS, DA!!

Jeg er en svoren Pondus-fan, hver dag når jeg har logget meg på må jeg inn på Dagbla-nettsiden for å lese dagens stripe. Vi kjenner Pondus så godt at vi vet han helst kler seg i sin røde skjorte eller genser, evt. T-skjorte med AC/DC, når han ikke skal på jobb og har på seg bussjåfør-uniformen. Men i dag, du verden.... Har Pondus lånt noe fra klesskapet til sønnen sin? Eller har Beate rett og slett fått ham med ut på handletur og kjøpt inn nye klesplagg?? Bare se her, i dag har Pondus kledd seg i hettegenser og noe som må være skinnjakke... STILIG! Du kledde det virkelig, Pondus!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Katten min heter Pondus! Uten sammenligning forøvrig, altså.

Skorpionkvinnen sa...

Det var et fint navn, da!! Jeg så bilde av den i bloggen din, synes den ligner litt på min lille pusejente...henne er det bilder av lengre ned i bloggen min!
:-)