onsdag, mars 15, 2006


SKAL BLI SPREK SNART!!

Jeg vet det så godt, en kvinne som meg, i sin absolutt beste alder, bør sørge for å holde seg i god form. Man kan jogge, gå lange turer, bedrive aerobic, pilates, trene vekter og så videre.... Problemet er at jeg ikke egentlig synes noe av dette er spesielt morsomt, bortsett fra å gå tur da, og så må jeg jo bare innse at jeg er littegranne lat. Til tross for dette har jeg i lange perioder gått og trent på et studio med apparater, da har jeg følt meg riktig så sprek og opplagt. Sist sommer tok jeg et opphold og kom meg aldri riktig i gang igjen utover høsten....så kom denne uendelig lange vinteren og stjal all min energi og lyst til å komme ut av sofa-kroken.
Men nå tror jeg rett og slett de merkbart lysere og lengre dager har klart å trenge inn et eller annet sted i kroppen eller sjelen....eller muligens kan det være det faktum at det bare er drøye tre måneder til jeg skal på med bikinien og svømme i det Libyske hav, i hvert fall fikk jeg treningsånden over meg og i går startet jeg opp med oppfølgings-time og nytt treningsprogram. Ble faktisk overrasket da jeg kjente at det var deilig å være i gang igjen, og at jeg nesten syntes det var gøy......
Gjett om denne Skorpionkvinnen skal bli shipshape til sommeren, hah!!

Ingen kommentarer: